reklama

Učiť sa, učiť sa, učiť sa !

Známe však? Vždy učiteľmi spomínaná fráza, podobne ako : ,, Bez práce nie sú koláče." A práve Leninové slová... Čím to je, že najslávnejšie a najmúdrejšie výroky sú vždy aj najprostejšími? Tak málo stačí, k tak veľkej pravde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvé UČIŤ SA mi dalo snahu. Úsilie získať vedomosti, ktorými sa posúvam ďalej. Silu bojovať, presadzovať vlastné názory, ktoré nie sú len prázdnymi slovami. Len nimi (a v dnešnom svete samozrejme aj dobrými známosťami) sa môžeme dostať tam, kam chceme. Ak nekráčate len bezducho za ostatnými, ale vybrali ste si tú ťažšiu cestu, môžeme vďačiť práve znalostiam za jej uľahčenie. Musíme si ich však zberať sami. Kým ich nadobúdame - napredujeme, a v momente ako si povieme : STAČILO! Zostaneme stáť. Spýtajte sa preto svojho svedomia : ,, Stačí mi, kde som?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhé UČIŤ SA mi dalo majetok. Áno, majetok! Nemyslím tým veľký dom či auto, ale abstraktne vlastniť niečo, čo je chránené pred všetkými zlodejmi tým najlepším bezpečnostným systémom - mojím vedomím. Predsa vedomosti, zážitky a skúsenosti su veci, ktoré nám nik nemôže vziať. Čím viac ich máme, o to viac sme zvýhodnení pred našimi súpermi. Vravíte, že vy žiadnych nemáte? MÝLITE SA ! Veď život je našim najväčším protivníkom.

Tretie UČIŤ SA mi nedalo nič. Znamená pre mňa odovzdanie. Máte informácie, znalosti, intelekt? Výborne! Ale, čo takto šíriť vzdelanie ďalej. Nechávanie si vedomostí len pre seba je z určitého pohľadu dosť sebecké, kedže bez ich rozširovania by sa ľudstvo určite nedostalo tam, kde sa práve nachádza. A preto nebuďme lakomí a dajme všetkým do života rovnakú šancu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Veronika Soboňová

Veronika Soboňová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

................... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu