reklama

Promotions otravions

Dňom pokoja a nič nerobenia predchádzali zdĺhavé nákupy. S nimi sú neodmysliteľne spojené aj návštevy obchodných centier. A práve na týchto miestach na nás striehnu hlavné zdržovačky času - promotérky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Možno patríte medzi ľudí, ktorí ich pre istotu obchádzajú na kilometre ďaleko alebo len odvrávajú : ,, Nemám čas!!! " No, a ja som práve na tej druhej strane, kde počúvam vaše jednoznačné výhovorky. Za postávanie pri prezentačných stolíkoch a rozdávanie letáčikov okoloidúcim bolo celkom slušne platené. Preto som sa rozhodla, že spravidelním môj príjem popri škole a nájdem si podobnú brigádu.

Riadne ma otrávilo prehľadávanie všetkých všakovakých ponúk. Niekde hľadali predavačku, inde upratovačku, skladníka a hlavne všetko v rámci hlavného pracovného pomeru. Zrazu som narazila na inzerát týkajúci sa práve TEJ práce. A tak som nelenila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ihneď som im zaslala môj životopis. Na prekvapenie sa za pár dní ozvali. Všetkému ešte predchádzal pohovor. Ten bol vďaka mojej šikovnosti zvládnutý na jednotku s hviezdičkou. Z toho dôvodu mi navrhli, či by som nemohla prísť na taký informačný deň, kde sa dozviem všetko o vykonávaní danej prácičky.

Moja prvá úloha bola len sledovať prácu iných. Pri pohľade na ich prístup k práci, nasadenosť a otravnosť.........,, Kam som sa to dostala??", pobehovalo mi hlavou. Nejednalo sa síce o moje vysnívané promo, na aké som bola zvyknutá, ale veď to môžem aspoň skúsiť.

Neišlo tu o propagovanie výrobkov, ale o ich priamy predaj. Lepšie povedané: KLAM A ZAROBÍŠ ! Určite poznáte podobné "akcie": ,, Pri zakúpení jedného z produktov dostanete dva výrobky úplne grátis. No nie je to výborné? A v rámci dnešnej výnimočnej akcie hradíte len úžasných 60€. Od budúceho mesiaca sa produkty zaraďujú do predajní za 120€ ...bla, bla, bla!"( V predajniach ich určite nenájdete, ani len za rok )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V prvý deň mi to vôbec nešlo. Nabiflenú prezentáciu som jednoducho nevedela prezentovať spôsobom hodným predaja. Na druhýkrát to bolo už bezproblémové, no výplata za počet predaných výrobkov mala aj svoje nevýhody. Keď nič nepredáš - nič nedostaneš. Pár dní mi to celkom vyhovovala, dokázala som zarobiť množstvo peňazí za pár minút. No, keď ma poslali na podomový predaj, môj pohľad na danú situáciu bol jednoznačný : ,,Idem domov ! "

Niektorí ich zamestnanci pre nich pracujú dokonca na plný úväzok. Viete si predstavit, že by ste to robili 6 dní v týždni? Vtip je možno aj v tom, že podnikanie v tejto oblasti, s tými istými produktami im ide už približne 2 roky. A zrejme ani nikdy nepochopím ako sa im stále môže niekto nechať nachytať!

Veronika Soboňová

Veronika Soboňová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

................... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu